DIE KLAGE EINER FLAMME

Nicht unklug sind die handwerklichen Kniffe wie die ironischen Kasperletheater-Intermezzi. Raffiniert ist das einfache Bühnenbild... Eine regelrechte kleine Entdeckung schliesslich ist die Mimin, die Mimikry-Beauftragte Fiedler, die eine Stimmskulptur in den Raum meisselt.
— Alexandra Kedves, Neue Zürcher Zeitung

 

SEPTEMBER 12th OR THE BLACK SPIDER

Very loud, frenetic, quirky, sweaty... you will not see another play in this year’s Fringe quite like it.
— Struan Mackenzie, Evening News
die energische und mimisch intensive schauspielerische Leistung von Dulex, Fiedler... und nicht zuletzt von Johnson selbst, der in der Rolle des Lavaters glänzte, machte diese Mischung aus musikalischem Sprech- und Körpertheater zum Meisterstück der theatralischem Form.
— Gergina Hristova, Neuer Zuger Zeitung

CONFESSIONS OF A CULTURAL SPY

Mark Johnson’s monologue is reminiscent of Beckett in its lyricism and finesse.
— Zoe Green, The Scotsman

 

1913 OR NUDES DESCENDING A STAIRCASE

an impassioned, brittle performance by Geraldine Dulex as the Countess.
— Susan Mansfield, The Scotsman
Never before did I expect to feel so compelled by the year 1913... four actors convey dramatic tales in a minimalist but convincing style... Persuasive acting and live instrumentals
— Amy Morrison, Three Weeks

Fawn

This unusual show is visually stunning... it’s tied together at the end in a beautiful scene......this thought-­provoking monologue will leave you longing to get outside, to remind yourself that being alive is more than just breathing and eating.
— Gemma Scott, Three Weeks